TRAINING VOOR VOLWASSENEN MET ADHD EN ADD

“In je dak of uit je dak”?!

8 dagdelen samen op reis

Soms is het fijn om te ontdekken dat je niet de enige bent die tegen bepaalde zaken aanloopt. Het proces van een groep kan je ondersteunen in je persoonlijke reis.

Doel: Je eigen verantwoordelijkheid leren aanspreken die past bij wie je in wezen bent. Je maakt een reis terug naar de essentie van jou als mens waardoor je je losmaakt van de identificatie met de “ziekte”. Zo worden je symptomen minder zwaar en de innerlijke rust groter.

Doelgroep: Volwassenen met ADD of ADHD die bereid zijn met zichzelf op een diepere laag onderzoek te doen. Je wilt open staan naar jezelf, de ander en nieuwe zienswijzen. De training omvat 8 middagen van 3 uur. Er wordt commitment gevraagd in je aanwezigheid en uitvoeren van de opdrachten. Je bent deelnemer in een groep, die met elkaar op reis gaat, niemand kan gemist worden.

Inhoud: We kijken naar de gevolgen van ADD/ADHD in je leven. Door dit te delen voel je je minder een uitzondering. We onderzoeken de onderliggende aspecten die mogelijk hebben bijgedragen aan de vorming van ADD/ADHD. Daaruit vloeit een thema voort waaraan je kunt werken. We zoeken andere mogelijke manieren om makkelijker met ADD en ADHD om te gaan, anders dan medicijnen, je gaat kwaliteiten meer benadrukken en met meer liefde voor jezelf leven. Voor veel AD(H)D-ers geldt dat zij zich niet echt gezien voelen. Door hier zelf iets in te leren wordt de pijn en het gemis anders ervaren.

Werkvormen: Familieopstellingen (iedereen krijgt een opstelling), daarnaast visualisaties, EFT (emotional freedom technique), meditatie, creatieve werkvormen, NLP Kerntransformatie, ervarings-gerichte oefeningen en The Work.

Kosten: 425 euro inclusief koffie/thee en BTW. Voor zakelijke klanten is dit bedrag exclusief BTW.

Groepsgrootte: 6 tot 10 deelnemers. Bij voldoende deelnemers kan er een aparte groep voor ADD en ADHD gevormd worden.

Als coach/counsellor met ADD heb ik door opleiding en ervaring zelf steeds meer ervaren dat het trouw worden aan wie ik in wezen ben, mij dient op alle vlakken. Ook de symptomen van ADD storen en belemmeren mij niet meer. Deze kennis en ervaring wil ik graag delen met anderen. Ik gun ieder mens meer vrijheid in zijn en handelen

www.inzich-t.nl